دوره هنرهای نمایشی

هنرهای نمایشی
دوره‌های هنرهای نمایشی رشته نمایش یکی از زیر شاخه های رشته هنر است. که با زبان بدن سر و کار دارد. هنرمندان در هنرهای نمایشی با استفاده از دانش تئاتر و ابزار و تکنیک های نمایشی به خلق آثار نمایشی می پردازند همچنین می توان گفت که مجموعه ای از هنرها مثل شعر, موسیقی و … در رشته نمایش وجود دارند.

” ریچارد برتن ” بازیگر مشهور تئاتر و سینمای انگلستان در مورد ماهیت هنر نمایش می گوید: تئاتر(نمایش) توسط افرادی در جهان آفریده شده که نمی توانند در مقابل نیاز به سلام گفتن مقاومت نکنند.
دانشجو در رشته ی هنرهای نمایشی و سینما،دوره ها و فرهنگ های مختلف را یاد می گیرد تا بتواند مفهوم تفاوت نقش ها و کارایی آنها را برررسی کند. این رشته بسیار گسترده در زمینه های هنرپیشگی، کارگردانی، تهییه کنندگی و طراحی لباس و صحنه است. رشته ی هنرهای نمایشی و سینما شامل گرایش های مختلفی است. این گرایش ها شامل:

کارگردانی نمایش (Director)
سینما (Cinema)
تولید سیما (Production of cinema)
ادبیات نمایشی (Dramatic literature)
بازیگری (Acting)
تهیه کنندگی (Production)
رادیو (Radio) برای ورود به رشته نمایش چه خصوصیاتی داشته باشیم؟
در ابتدا لازم است بگوییم اصلی ترین و مهم ترین ویژگی برای انتخاب رشته علاقه فرد می باشد.حتی افرادی که با علاقه و ذوق زیاد وارد یک رشته‌ای می شوند ممکن است با گذشت زمان و مواجه شدن با سختی های آن رشته دچار روزمرگی شوند. البته نمی گوییم که این اتفاق همیشه می افتد اما مهم است که با علاقه قلبی و انتخاب خودتان رشته مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

در ادامه درباره سایر ویژگی های مورد نیاز و مهم در رشته نمایش صحبت خواهیم کرد.

ارتباط اجتماعی قوی و علاقه به کارهای گروهی. چون رشته نمایش نیاز به تمرین و کارهای گروهی دارد.
صدای خوب و تعلیم دیده. می توان گفت که اکثر افرادی که به نحوی با رشته نمایش سروکار دارند تعلیمات لازم برای یک صدا رسا را دیده اند.
جسم سالم و توانمند. چه زمانی که در این رشته تحصیل می کنید و چه زمانی که شاغل می شوید, تمرینات طولانی همراه با حرکات فیزیکی طولانی ممکن است بدن را خسته کند. پس باید جسمی قوی داشته باشید.
توانایی و دانش کافی برای نوشتن داشته باشید. دوره بصورت حضوری و با حضور اساتید مجرب و متخصص برگزار میشود . جهت اطلاع بیشتر میتوانید به صورت حضئری مراجعه کنید و یا با شماره تلفن (۰۲۱۵۶۳۲۷۴۲۷) تماس بگیرید . هزینه دوره هنرهای نمایشی در اموزشگاه پدیده برتر نسبت به بقیه اموزشگاه ها ارزانتر است .

به اشتراک بگذارید:

Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سایر مطالب پیشنهادی:
ICDL
آموزش
کلثوم رضائی

دوره کامپیوتر

ICDL چیست؟ قبل از هر چیزی باید بدانید که این دوره و مهارت های آن از اهمیت بالایی برخودار است . به این دلیل که

آموزش
کلثوم رضائی

دوره ایمنی و بهداشت

توضیح دوره دوره ی آموزشی عمومی ایمنی و بهداشت رفاه و سعادت هر ملتی مرهون تلاش و همت همه اقشار جامعه است . در حالیکه