مراقبت و زیبایی

مراقبت و زیبایی

آموزش آرایش و پیرایش زنانه
ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای

دوره آموزش آرایش و پیرایش به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. در دوره آموزش آرایش و پیرایش، روند کامل مهارت های هفتگانه آرایشگری(مبتدی) جهت دریافت جواز تاسیس سالن به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آرایش و پیرایش از جمله: آموزش رنگ و مش، آموزش مانیکور و پدیکور، آموزش شینیون، آموزش کوتاهی مو، آموزش میکاپ، آموزش اصلاح و ابرو و آموزش پاکسازی پوست می شود. هنرجو در این دوره مهارت های هفت گانه آرایشگری جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای و تاسیس سالن، می آموزد. هدف این دوره آموزشی آشنایی افراد با تمام شاخه های مهم آرایشگری است تا بتوانند از بین رشته های موجود در این دوره، علاقه و استعداد خود را پیدا کنند و به صورت حرفه ای و تخصصی وارد رشته مدنظر خود شوند.

سرفصل های فنی و حرفه ای آرایش و پیرایش زنانه

آموزش کوتاهی مو
آموزش میکاپ
آموزش شینیون
آموزش اصلاح و ابرو
آموزش پاکسازی پوست
آموزش رنگ ومش
آموزش مانیکور مراحل آموزش آرایش و پیرایش زنانه

در ابتدای آموزش آرایش و پیرایش با مقدمات ۷ مهارت آرایشگری آشنا می شوید.
سپس مربی به آموزش ابزارهای مختلف مورد استفاده در هر یک از مهارت های رشته آرایش و پیرایش می پردازد.
در این مرحله، هفت مهارت آرایشگری مانند: کوتاهی مو، میکاپ، شینیون، اصلاح و ابرو و… را آموزش می بینید.
در مرحله چهارم، روش صحیح انجام کار و نکات تکمیلی مربوط به هر مهارت را یاد می گیرید.
در نهایت با کمک مربی، تمرین عملی مهارت های مختلف آرایشگری را روی مدل انجام می دهید. دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه
مزیت دوره آرایش و پیرایش این است که با گذراندن این دوره و کسب مدرک فنی حرفه ای می توان اقدام به تاسیس سالن آرایشگری کرد. در مرحله اول این دوره، اصول اصلی آرایش و پیرایش بیان می شود. این اصول شامل چهره شناسی، رنگ شناسی و پوست شناسی می شود. هنرجو در این مرحله با تمامی این مباحث آشنا شده و به صورت عملی با این مفاهیم آشنا می شود. با توجه به تغییر مد، لازم است تا هنرجو با آرایش های جدید و مد روز آشنا باشد. طی دوره آرایش و پیرایش، ژورنال های معتبر آرایشی و همچنین صفحات محبوب اینستاگرامی به هنرجو معرفی می شود تا با دنبال کردن این صفحات، همواره با مد روز همراه باشند.

در مرحله بعد، تمامی کارهایی که در آرایش و پیرایش باید انجام شود، توضیح داده می شود. این کارها شامل رنگ و مش مو، پاکسازی صورت، کوتاهی مو، گریم و میکاپ، اصلاح و ابرو، شینیون و مانیکور می شود. در بخش عملی این دوره، هر یک از این کارها بصورت جداگانه تمرین شده و نحوه صحیح انجام هر یک و ترتیب انجام هر یک آموزش داده شده و هنرجو آن را تمرین می کند. تمرین های انجام شده، بر روی انواع فرم های متفاوت چهره انجام می گیرد. بعد از اتمام دوره آرایش و پیرایش زنانه،

چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره آرایش و پیرایش، شما با مهارت های هفتگانه آرایشگری جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای و مجوز تاسیس سالن آشنا می شوید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش آرایش و پیرایش، می توانید علاقه و استعداد خود را در هرکدام از رشته ها کشف کنید و سپس به صورت تخصصی در کلاس آموزشی آن رشته ثبت نام کنید.

بازار کار آرایش و پیرایش زنانه چطوره؟

با توجه به درآمد بالای تاسیس سالن آرایشگری، تقاضا برای ثبت نام این رشته روز به روز بیشتر می شود. شما بعد از گذراندن دوره آرایش و پیرایش و گرفتن مدرک فنی حرفه ای، مجوز تاسیس سالن آرایشگری را می گیرید. راه اندازی سالن آرایشگری درآمد فوق العاده ای برای شما به همراه دارد.

به اشتراک بگذارید:

Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
۲ دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سایر مطالب پیشنهادی:
آموزش
کلثوم رضائی

دوره صنایع پوشاک

 می توان بیان نمود که طراحی لباس و خیاطی امروزه یکی از رشته های پرطرفدار و پردرآمد در سراسر دنیا و از جمله ایران می

طراحی و نقاشی
آموزش
کلثوم رضائی

دوره هنر های تجسمی

دوره تخصصی آموزشی مبانی هنرهای تجسمی دوره ی آموزشی مبانی هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی(Visual Arts) که به آن گاهی هنرهای بصری یا دیداری نیز گفته