دوره صنایع پوشاک

 می توان بیان نمود که طراحی لباس و خیاطی امروزه یکی از رشته های پرطرفدار و پردرآمد در سراسر دنیا و از جمله ایران می باشد. برای یادگیری این هنر و مهارت نیاز به تمرین و مهارت زیادی می باشد. افرادی که در این حوزه فعالیت می نمایند می توانند با کمی تمرین و تجربه وارد رشته های مد و فشن شوند. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص یک آموزشگاه صنایع پوشاک خوب و حرفه ای ، ویژگیها و مسائل پیرامون آن اطلاعات جامعی در اختیارتان قرار دهیم.

چه افرادی می توانند در آموزشگاه صنایع پوشاک ثبت نام نمایند؟
در واقع باید در نظر داشت افرادی در آموزشگاه صنایع پوشاک ثبت نام می نمایند که به هنر و مخصوصا خیاطی یا طراحی لباس علاقه مند می باشند. اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد می باشید که عاشق مد و فشن بوده و مایل هستید تا طراحی های خود را داشته باشید، حتما در این دوره ها شرکت نمایید. این هنر تخصصی و زیبا می تواند پلی برای شما باشد تا آینده ای روشن را برایتان به ارمغان بیاورد. از این رو اگر به خیاطی علاقه دارید یا در این هنر به صورت نیمه حرفه ای فعالیت می نمایید، توصیه می شود تا حتما در رشته مورد نظرثبت نام نمایید.

آیا باید حتما در آموزشگاه های خیاطی ثبت نام نمود؟
بسیاری از افراد تنها به صورت تجربی این رشته را پشت سر می گذارند و وارد بازار کار می شوند. اما باید در نظر داشت که یکی از مزایای شرکت در آموزشگاه پدیده برتر ، این است که فرد می تواند مدارک معتبر به دست آورده و به کمک آن جایگاه خود را بین سایر طراحان و خیاط ها ثابت نماید. بسیاری از افراد پس از اینکه این دوره ها را پشت سر می گذارند، مزون خود را افتتاح می نمایند و با ارائه مدل های بدیع افراد زیادی را به سمت خود جلب می کنند. البته باید در نظر داشت که در این آموزشگاه ها، دوره های متنوع زیادی ارائه می شود و اگر شما بتوانید در این دوره ها شرکت نمایید، مهارت خود را بسیار گسترش خواهید داد.

در آموزشگاه پدیده برتر چه مواردی آموزش داده می شود؟
همانگونه که بیان شد در یک آموزشگاه صنایع پوشاک دوره های متفاوتی برگزار می شود. اما این بین یک سری از سرفصل ها یکسان هستند. از همین رو برخی از این سرفصل ها در زیر معرفی شده اند:

  • طراحی آناتومی بدن و آشنایی با اصول آن
  • آشنایی با انواع روند های روز
  • آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی
  • پشت سر گذاشتن دوره های نازک دوزی
  • دوره ضخیم دوزی
  • آشنایی با نرم افزار های طراحی و کار با آنها
  • آشنایی با انواع پارچه ها و بافت های آنان
  • آموزش طراحی انواع فیگورها
  • شبیه سازی پارچه با تکنیک های طراحی و نقاشی
  • آشنایی با اصول کلاژ
  • آموزش مولاژ
  • آموزش دپوپاژ
  • آشنایی با برترین طراحان لباس و متدهای آنان

                                 

رسم الگو را به صورت اصولی و مرحله به مرحله بیاموزند:
این مورد برای افرادی که تازه فعالیت خود را آغاز نموده اند بسیار مهم و کاربردی می باشد. از همین رو توصیه میکنیم تا آموزشگاه هایی را انتخاب نمایید که در دوره های آموزشی موارد مربوطه را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهند. همچنین دوره های آموزشی باید عملی و تئوری باشند تا کارایی لازم را داشته باشند.

در آموزشگاه  باید از اساتید با تجربه استفاده شود:
قطعا اساتید برجسته و متدهای آنان نقش بسزایی در پیشرفت شما دارند. لذا باید در خصوص سابقه اساتید و نوع متد آنها جستجو نمایید. برای اطلاع بیشت رو یا ثبت نام در اموزشگاه پدیده برتر با شماره ( ۵۶۳۲۷۴۲۷-۰۲۱) تماس بگیرید .

 

به اشتراک بگذارید:

Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
۲ دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سایر مطالب پیشنهادی:
حسابداری
آموزش
کلثوم رضائی

دوره حسابداری

آموزش حسابداری حضوری در دوره آموزش حسابداری حضوری کلاس ها به صورت معمولی و فشرده برگزار میشوند و شما با توجه به شرایط زمانی دلخواه

آموزش
کلثوم رضائی

دوره صنایع پوشاک

 می توان بیان نمود که طراحی لباس و خیاطی امروزه یکی از رشته های پرطرفدار و پردرآمد در سراسر دنیا و از جمله ایران می

دوره عکاسی
آموزش
کلثوم رضائی

دوره عکاسی

دوره‌ جامع عکاسی عکاسی حرفه و هنری است که زبانی مشترک بین آدم‌ها ایجاد می‌کند و در صنعت سرگرمی نقش بزرگی دارد. انواع عکاسی یعنی